متولد شدم در اول اَمرداد ۱۳۵۸و شاید به دلیل هم زمانی زادروزم با روزهای پر آشوب پس از انقلاب اینگونه آشفته و بی قرار ثباتی هستم که کمی دست نیافتنی می نماید

Category Archive

Khozestan BloggerS



Archive Monthly

LoGo


جمهور


NewsLetter


برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد کنید

Add


  ATOM 

Powered by
Movable Type 3.2

:.جمهور پیشین.:




جمهور

جنگ نبود ، صلح نبود ، من صلیبی نبودم



linkdump


+ArChive+



« فلسطینی ها ؛ دوست یا دشمن؟ | Main | دفاعیات »

واقعه تاسفباری بود شاید. همانگونه که پیشتر هم نوشتم نه نفس کاری که صورت گرفته است که کمتر رابطه ی جنسی اینچنینی بدون برقراری ارتباط عاطفی رخ نمی دهد که پخش این فیلم با هر انگیزه ای هم که صورت گرفته باشد. آن هم با توجه به فیلم و جزئیاتی که می تواند به وجود یک رابطه ی نسبتا عمیق عاطفی تاکید نماید.

اما موضوع فیلم رابطه ی جنسی زهرا امیر ابراهیمی را از منظر دیگری نیز می شود بررسی کرد. با طرح این پرسش که چه اتفاقی رخ داد که ناگهان این موضوع به خبر اول بازار داغ شایعه ی ایران و سپس رسانه های رسمی تبدیل شد؟
شاید جذابیت موضوع و وجود یک نوع بیماری عمومی در مورد روابط جنسی در جامعه ی ایران از عمده دلایل آن است. اما اینبار دامن زدن رسانه های جمعی رسمی که پیش از این به شدت از ورود به اینگونه اخبار خودداری می کردند سوالاتی را در ذهن ایجاد نمی کند؟
بحث از "تئوری توطئه" نیست لکن بی شک این خبر بیش از 10 روز است که توجه افکار عمومی را به خود اختصاص داده و هر روز ولع و حرص کسب آگاهی در این مورد فزونی می یابد.
ده ها و شاید صدها هزار نسخه از این فیلم تکثیر شده و در اختیار مردم قرار دارد. بمب خبری زهرا امیر ابراهیمی بازیگر نقش زهره در سریال نرگس همه چیز را تحت شعاع قرار داده است.

اخبار مربوط به پرونده ی هسته ای ایران، انتخابات خبرگان و شوراها، وضعیت نابسامان اقتصادی، تغییرات سوال بر انگیز کابینه ی احمدی نژاد و اختلافات مجلس و دولت در برابر این فیلم خصوصی جذابیتی ندارند.
این موضوع را اگر یک سناریو از پیش طراحی شده ندانیم -که برای سناریو بودنش مدرکی هم نداریم!- یقینآ آزمایشی بود که حتی رسانه های نسبتا مستقل از آن سربلند خارج نشدند. شاید باید اعتراف کرد که همه ی ما در این بازی شریک بودیم و به شکلی بازنده ی آن.
بازی که درآن، چه به جانبداری و چه علیه این اقدام موضع گرفته باشیم بازنده آن در نهایت امیر ابراهیمی و هزینه اش توسط مردم ایران پرداخت خواهد شد.
هزینه ی بی توجهی به رخدادهایی که سرنوشت آنها را رقم می زنند و شاید به سوی شرایط خطرناکی سوق می دهند.
اگر چه دیر شده اما شاید با اتخاذ استراتژی "سکوت همگانی" در برابر این مسئله، ضمن کمک به زهرا امیر ابراهیمی جریان نسبتا مستقل اطلاع رسانی را به حالت عادی خود بازگردانیم.
پاورقی:
* زهرا امیر ابراهیمی نقش "زهره" را در سریال "نرگس" بازی می کرد.
| ارسال به دنباله | ارسال به بالاترینجامعه | مهدی محسنی |    |

TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://jomhour.org/cgi-bin/cms/mt-tb.cgi/133

Comments


نگاه خوبی کردی و همچنین نقد . آره . تاوانش رو ما مردمان میدیم . و نکته بیماری روانی هم به سزا بود .

درود

پوتین || November 7, 2006 09:38 AM


دقیقا چیزی که نظر من رو هم جلب کرد همین دامن زدن رسانه های ملی به موضوع بود .موقع پخش سریال صورت خانم امیر ابراهیمی به خاطر گریمی که شاید باعث میشد دل عده ای بد نظر رو بلرزونه سیاه و سفید پخش میشد حالا که تمامیتش رو(معلوم نیست چه کسانی) چوب حراج میزنن،امیدوارم کسی با نظر بد نبینه...

پروانه کوچک || November 7, 2006 04:38 PM


همانطور که گفتید بهترین کار سکوت و فراموش کردن قضیه هست من حتی در خانواده هم قضیه را مطرح نکردم گفتم 4 نفر هم 4 نفره دیگه همون بهتر که ندونن

امید || November 7, 2006 05:22 PM


با سلام ...تحلیل خوبی داشتید هر چند بنظرم نباید اصلا وارد این بحث شد ..

نرگس || November 7, 2006 09:24 PM


با سلام خدمت آقای مهدی محسنی
چرا چند وقته در وبلاگتون گیر دادید به این خانم .آیا بهتر نیست به مسائل روز بپردازید تا اینکه به این پدیده .شما که به این خوبی مسائل را درک میکنید باید بدونید که نیاز کشور الان اتحاد است نه اینکه بشینیم و بگوییم کی سکس کرده و کی نکرده
امیر

amir || November 7, 2006 10:17 PM


متاسفم. یادمون بمونه که هرکدوم از ما در هر جا که باشیم از این به بعد در خطریم!!! به راحتی اجازه دادیم که بتونن از هر مسئله خصوصی ما، چه واقعی و چه غیر واقعی براحتی استفاده کنن.
نمیدونم چرا ما همیشه درد رو میدونیم، در مورد درمان هم میتونیم ساعتها حرف بزنیم، اما عمل در چنته ما نیست.

مرجان || November 8, 2006 12:06 AM


سلام
مطلبتون جالب بود.
روزگار عجیبیست!
ای کاش همه ی ما مهربانتر بودیم.
ای کاش صبورتر...
ای کاش عاقلتر...
ای کاش متمدن تر!
فقط می تونم بگم ای کاش!...

شیرین || November 8, 2006 01:05 AM


به هر حال رشد تکنولوژي يک نفر را از حضيض ذلت به اوج عزت ميروسنه وشخص بخت بر گشته ديگري را از اوج عزت به حضيض ذلت اما حماقت ما مردم نيز از آفاتي است که قبل از هر کس دامان خودمان را ميگيرد بابابه خدا داستان رئيس جمهور آمريکا (کلينتون ولوينسکي )مال گذشته هاي خيلي دوري نيست بيائيد از اين ادبيات رفتاري استفاده کنيم اگر مردم آمريکا اکثرا"مهاجراني بوده اند که از ساير نقاط به ان کشور رفته اند وتاريخ آن کشور دير زماني نيست که پا گرفته نا سلامتي ايران داراي تاريخ مکتوب دو هزارو پانصد ساله است

رضا - تهران || November 8, 2006 07:35 AM


اين فقط يك دور تسلسل باطله كه شما هم درش افتده ايد.
همين كه نامي از اين قضيه منحوس برده ايد به نظر من كاري اشتباهه كه وجود اين بدبختي‌ها رو تو جامعه ما پررنگتر مي كنه. همين كه خودتون گفتين درستره. فقط سكوت. فقط سكوت.

يك دانه شن || November 8, 2006 04:31 PM


nice comment

ali || November 8, 2006 06:13 PM


چی بگم؟

Anonymous || November 8, 2006 08:10 PM


بزرگترین خیانت هست که تا الان باهاش برخورد کردم.
من فکر نمیکنم صحت داشته باشه...

محمد || November 9, 2006 12:54 AM


برای حمایت از زهرا امیر ابراهیمی به ما بپیوندید.

sepideh || November 9, 2006 09:54 AM


با سلام بسیار جای تعجب دارد که مردم هوشیار ما چنین مسئله ای که موجب تخریب یک چهره سینمائی شده را اینچنین دنبال کرده ودفاعیه هائی نوشته وفرستا ده اند وآن را فجیع خوا نده اند ولی از مقابل جنایاتی که بصورت روز مره در حال وقوع است بی تفاوت وبه سادگی می گذرند که یکی از این فجایع قتل عام روز 16 مهر در همین شهر تهران در منزل یک روحانی مظلوم ومدافع دین بنام آیت الله سید محمد حسین کا ظمینی برو جردی میباشد که اگر دست ایشان را در ابلاغ دین سنتی وفطری باز می گذاشتند نه الان ونه هیچ وقت دیگری اینچنین با شخصیت مردم بازی نمی شد ولی به جای اینکه راه را برای ایشان جهت ارشاد وانذار مردم از طریق انعقاد مجالس دعا وتوسل وقرآن درمانی باز بگذارند به منزل این آیت الله مظلوم حمله کردند وجنایتی بس فجیع بار آوردند که دل هر انسان منصف وآزاده وعدالتخواهی را در میهن عزیز بدرد آورد ند ولی این بار مردم ما هوشیار نبودند وبی تفاوت از این جنایت گذشتند وهتک حرمت به آیت الله سید محمد حسین کاظمینی بروجردی وپیروان وی ومردم عمومی که آنجا بودند را ندیدند ویا شاید هم چشمان خود را بسته بودند که نبینند و آن هم بخاطر فراری بودن مردم از دین حقیقی است ...ای ملت عزیز شما از یک بازیگر سینما دفاع میکنید(سینما یعنی 30نمای دروغ ویا مجازی از اتفاقات مادی ) ولی از این سید عزیز که کارگردان 30نمای حقیقی زندگی ودین ومشکلات روز مره ما بود واز طرفی راه حل آنها را نیز بصورت یک پرده شفاف با استفاده از قرآن درمانی به ما نشان می داد دفاع نکردیم وگذاشتیم که همان مسببان پخش چنین فیلمهای تخریب شخصیت این آقا را نیز در یک فیلم واقعی در قالب یک جنایت هولناک با نیروی امنیتی که قرار است حافظ منافع وامنیت ما وشما باشد به خاک وخون کشیدند وبراحتی تخریب شخصیت کنند .ولی دیر نشده شما هائی که از این خانم اینچنین دفاع میکنید بیائید که همه با هم در دفاع از آیت الله آقا سید محمد حسین کاظمینی بروجردی اقدام کنیم تا دگر کسی جرات تعرض به حریم خصوصی ما وشما را نداشته باشد چه در زمینه مادی و چه معنوی پس یک یا علی بگوئید واز تنها مدافع دین حقیقی وسنتی بدون ظلم وستم وجور وفسادوتجاوز وهتک حرمت وتخریب شخصیت و...دفاع کنیم . با تشکر

دل شکسته || November 10, 2006 02:23 AM


من برایه اینجور ادما متاسفم امیدوارم که زهرا دوباره بتونه روحیه ی خودشو به دست بیاره من مطمئنم که همش دروغه

زهره || November 10, 2006 11:30 AM


بنام خدا
مسئله رو میشه از دو دیدگاه مورد بحث قرار داد
1-اگر این فیلم حقیقت داشته باشد باید به پخش کننده آن لعنت فرستاد که اینچنین با آبروی مردم بازی کرده است. این درست که کنه عمل زشت بوده اما دلیلی هم برای پخش آن وجود ندارد.
2-ولی اگر دروغ باشد !!!! وای به حال ما که این طور با شخصیت فردی بازی کرده ایم.
در هر صورت الان جای چنین بحثی نیست مواردی هست که دارد با جان مردم وآینده آنان بازی میشود و ما بیخیال موضوع هستیم . الان گرانی وبی کاری بالا بودن قیمت مسکن و... واز همه مهم تر مسئله هسته ای مملکت است که باید مورد توجه باشد نه فیلم مثلاٌ فیلم سکسی فلانی کاش بجای پرداختن تلویزیون به مسئله زهره به این مواردذکر شده می پرداخت

حمید || November 10, 2006 04:25 PM


واقعا من متاسف هستم و من اطمینان دارم که کسی این فیلم رو همانند من باور نمی کنند و میدانن که این فیلم دروغ بزرگ هستش

عطا || November 10, 2006 05:24 PM


من و اقعا برای پخش کننده ی این فیلم چه درست باشد چه غلط متاسفم.

NINA || November 10, 2006 07:00 PM


خوشم میاد.اکثر مردم ما دارن روشنفکر میشن و البته باز هم روشنفکری به شکلی که جامعه ما نمی پسنده .و غیرتها از بین رفته.پسر جان ما ایرانی هستیم و البته هر کسی چنین کاری بکنه حالا چه دختر باشه چه پسر باید اینچنین تقبیح بشه.اگه خواهر خودت بود باز هم چنین حرفی میزدی؟؟؟!!!!حالا این شخص بسته به موقعیت اجتماعی که داره باید تنبیه بشه و همین طور سایر افراد اگر که مرتکب جرم بشن.

حمید || November 10, 2006 11:40 PM


به نظر من واکنش مردم یک واکنش طبیعی بود.واین مسئله حتی در کشورهای پیشرفته وبزرگ هم اتفاق میافته بلکه گاهااز اون بعنوان یک تکنیک سینمائی هم استفاده میشه.
بعنوان مثال بعضا هنرپیشه های بسیار معروف هالیوود در فیلمهاشون کاملا برهنه میشن تابه هرترتیب مردم جذب فیلم بشن واین به این منظورهم نیست که من درحال مقایسه شرایط حاکم برفضای ایران و کشورهای آزاد هستم!.
بلکه منظورم اینه که اگه از لحاض روانشناسی قضاوت کنیم واکنش مردم درست بوده چرا که خانم امیرابراهیمی یک چهره معروف وحتی محبوبی بوده. اماچرااین مسئله حالا اتفاق افتاده؟ باز هم میشه استنباط کرد که جریانی از این همزمانی رخدادهای سیاسی وپخش این فیلم منافعی رو کسب میکنه.
اماباز هم نمیشه گفت که پخش این فیلم دقیقابخاطر سرپوش گذاشتن به بسیاری از علامت سئوالهای سیاسیه. چراکه شمابعد ازانقلاب دوره ای یا زمانی برای من بیارید که از زمان کنونی بهتر بوده ویا خالی ازسودجوئیهای سیاسی عده ای بوده!
بنده هم امیدوارم که جریان نسبتا مستقل اطلاع رسانی در ابتدا اول بوجود بیاد و بعد هم رونق بگیره.امیدوارم که روزهای بهتری شاهد باشیم ومردم هم از این حاشیه نشینی دربیان. در کل بحث مطرح شده از سوی شما آقای محسنی کاملا بجا وقابل تامله...

پیام || November 11, 2006 04:02 AM


سلام. فوق العاده نقد قشنگی کردی و با نظراتتان موافقم همچنین بعد از شنیدن این موضوع اولین کسی بودی که شنیدم به حق قضاوت کرده .
استراتژی سکوتهمگانی مناسب ترین واکنش در قباله این توطئه است.
خسته نباشید.

negin || November 11, 2006 03:33 PM


تحلیل خوبی داشتید در مورد راست ودروغ مسئاله بحثی نیست توجه وکنجکاوی مردم زن ومرد وجوان وپیر برای دیدن فیلم عواقب خطرناکی در پی دارد

حجت-اندیمشک || November 11, 2006 08:27 PM


بجای این حرفای متفکرانه که ما بیسوادا سر در نمیاریم یا بیگیرین دیگه هی از هر کاری میکنین فیلم نگیرین. شما ها که آدم های مهمی هستین یا سکس و ازاد کنین یا موبایل دوربین دار و ممنوع کنین.

بیکار || November 11, 2006 09:07 PM


بسیار شرم آوراست که شخصی عقده ای اینگونه هنرپیشه محبوب سینماوتلویزیون ایران را بد نام ولکه دار نماید امید است هرچه سریعتر رسوا گردد

ali-yazd || November 12, 2006 08:24 PM


عزیز دلم این روابط تو جامعه ما یه چیز عادی شده بعید نیست که خودش باشه ایشون نه معصوم نه فرشته اون هم آدم هم شهوت داره هم دل داره وهم دوست داره لذت ببره پس چیز عجیبی اتفاق نیفتاده مهم هم نیست اما علت پخش سریع وپیگیری مردم اینه که تقریبا تمام جوانهای ما دچار عقده های جنسی وروانی هستند نمیدونم چرا هیچ کس از مسوولین چاره ای برای این مشکل نمیکنند سن ازدواج بالا بیکاری فقر خود فروشی اینها مسائلی هستند که باید بررسی بشن نه سکس زهره خانم

عباس || November 13, 2006 12:31 AM


سلام دوستان عزیز : امیدوارم شما هم مثل من فکر می کنید .
تو جامعه ما برای خراب جلوه دادن فردی متاسفانه کار راهتیه ، که در این موارد بازهم متاسفانه یک سری آدمهای بی جنبه ، سود جو و ببخشیدها (نامرد) توانستند یک شخصیت مهم سینمای ایران رو این طور خراب کنند ،یعنی خیلی ها هستند که فکر آنها به چشم و گوشه شونه یعنی فقط با شنیدن این حرفها و دیدن این تصاویرباورشون شده است .
همه ما امید وایم که این قضیه هر چه زودتر به خوبی تموم بشه و این بازیگر عزیز و مورد علاقه تمام جوانان ایرانی به خصوص خودم بتونه دوباره با راحتی کامل و با احساس بیشتری در حرفه بازیگری کار خودشو شروع کنه و امیدوارم هرچه زودتر این کسی که باعث خراب کردن این بازیگر شده است ببه دام قانون بیفته و به اشد مجازات برسه *با تشکر*

رضا || November 13, 2006 09:09 AM


نه

یه دوست || November 13, 2006 12:15 PM


خیلی از اتفاق افتاده خوشحالم شاید درس عبرتی باشد برای دیگر خواهران همکار.

hani || November 14, 2006 09:46 AM


روزگار غریبیست نازنین.

مهندس بیاتی || November 16, 2006 08:08 PM


این فیلم نشاندهنده نسل سوخته انقلاب است وبه تمام دنیا نشان داده شد که دختر ایرانی این دختری نیست که درسریالها تسبیح به دست گرفته وجانماز پهن کرده وموهایش زیر چادر پنهان شده .قابل توجه کارگردانهاوقت آن رسیده که سریالهایی مثل نرگس خانم را بگذارید درکوزه وآبش را بخورید

Anonymous || November 17, 2006 09:21 PM


این گونه وقایع از نظز من به دلیل دیدگاه بدی است که از آزادی در دیدگاه جوانان جلوه کرده است . تا حرف از آزادی می شود تمام فکر آنها دختر بازی و کثافت کاری است و به دلیل موانعی که برایشان وجود دارد این فکر برایشان کابوس می شود تا به صورت این چنین فاجعه ای خودش را نشان می دهد .

Anonymous || November 18, 2006 01:25 PM


سلام به نظر من یک دختر هر چقد هم پاک باشد ما انسان ها با شنیدن کوچکترین کلمه در مورد اون (منظورم چیز های ناشایست)میگیم راسته اون واقعا این طوری است
من نمی گم زهره نیست شاید زهره خانم نباشه شاید هم باشه ولی تا چیزی رو مطمعن نشین حرف مفت نزنید..مخصوصا تو این دوره زمونه که تکنولوزی پیشرفت کرده.

اسما || November 18, 2006 07:48 PM


فیلم متلعق به خودش بود وحقش هم همین بود

ali || November 19, 2006 09:15 AM


فیلم متلعق به خودش بود وحقش هم همین بود به نظر من باید هردو نفر مجازات شوند

ali || November 19, 2006 09:17 AM


فکر کنم ماجرای فیلم منتسب به خانم امیر ابراهیمی ارزش طرح کردن هم ندارد بهترین راه نادیده گرفتن ان است.

nariman || November 19, 2006 02:04 PM


در ابتدا باید بگم بسیار زیبا نقد کرده بودین .تنها چیزی که که میتونم بگم وای به حال ما و وای به حال پخش کننده این فیلم.
چون با این کارمون با زندگی و ابروی یه انسان بازی کردیم.شما خودتونو بزارین جای اون و فقط یه لحظه احساس کنید که زهرا چه حالی داره.من خودم شخصا از خدا میخوام تو این مملکت ما هیچ وقت همچین بلایی رو سر هیچ کس نیاره. امیدوارم زهرا همه ما رو ببخشه ،چون واقعا همه مردم در حقش بدی کردن،و تنها گناه کار حقیقی یعنی پخش کننده فیلم به مجازات برسه؛در پایان بدونید که حسابگر عالم خداست و اون به حساب ما میرسه ،پس با صحبت کردن در مورد چیزی که نمیدونیم خودمونو در گناه دیگران شریک نکنیم

AMT || November 19, 2006 03:55 PM


خوب بود ولی افسوس.

Anonymous || November 19, 2006 10:09 PM


من فکر می کنم که این جریان

وا قعیت دارد

Anonymous || November 20, 2006 10:18 PM


سایت بسیار مزخرفی است

سحر عباسی || November 21, 2006 03:08 PM


راست يا دروغ چرا انتشار يافت؟

Anonymous || November 21, 2006 08:23 PM


جیزی برای گفتن وجود ندارد. باید فقط سکوت کرد تا گذر زمان همه چیز را به همه ی ما نشان دهد.

nazi || November 24, 2006 02:54 PM


خوب ادمه دیگه اونم دل داره ولی مجبور نبودن فیلم بگیرن....

mr jax || November 26, 2006 01:37 PM


سکوت خیلی خوبه ولی توی این وضعیت چطوری سکوت کنیم درحالی که یه عده میخوان عوام فریبی کنن و یه جوری سر و ته قضیه رو هم بیارن... اونها یی هم که نمیخوان باورکنن که این فیلم حقیقیه باید بگم که براشون متاسفم.. چرا فکر میکنید هنرپیشه تلویزیون نمیتونه چنین فاجعه ای رو به بار بیاره؟ اگه یکی از هنرپیشه های سینما بود براتون قابل هضم تر بود مگه نه؟ البته این قضیه هم آخرش معلومه که یه جوری با یه مشت مدرک بی خاصیت بی گناهی این فرد رو ثابت میکنن و بعد هم یه مصاحبه و اعاده حیثیت و ... مگر اینکه واقعا بخوان به حق رفتار کنن... من نمیگم که افراد مقصر باید اعدام بشن ولی میگم انقدر بیخودی از کسی که حاضر شده یه همچین فیلمی از خودش و دوست پسرش بگیره حمایت نکنیم و بیخودی هم نگیم نامزد... دوست پسر...ولی باشه سکوت کنیم و ببینیم که عاقبت ما به کجا میرسه توی جامعه ای که بزرگترین تفریح ما جوونا شده صحبت در مورد این بیچاره ها و دیدن فیلم و با بولوتوس فرستادنش واسه همدیگه...

بهناز || November 26, 2006 03:05 PM


به نظر من شایعه خودکشی بود که تونست نشر این موضوع را زیاد کنه خود فیلم زیاد مهم نیست

ramin || November 26, 2006 07:45 PM


من خودم دخترای زیادی رو [...] واز همه شون فیلم گرفتم . اما بعد از دیدن اون فیلما همه رو نابود کردم که لو نره.

امیر رضا || November 27, 2006 01:04 AM


بر فرض هم که راست باشه این قضیه . این چیزی معمولی در کشور ما هست و این همه آبرو ریزی نداره

Anonymous || November 27, 2006 02:48 AM


واقعا لیاقت سکس رو اون پسر احمق و ناجنس نداشت باید می گذاشت پسره تو خماری بمونه

لیلا || November 27, 2006 03:04 PM


هر دو باید اعدام بشن چون دلیلی نداره که به هم محرم بودن از خودشون فیلم بگیرن کار زهره از همه بدتر بود که تن به این کار زشت داد با این کار همه هنرمندها زیر سوال میروند

Anonymous || November 27, 2006 05:26 PM


با سلام خدمت دوستان
من هم یک ایرانی هستم و جوان با خطا های بسیار مثل شما ها می خواهم بگویم که ما همه مثل همیم ولی به جای این کارها و این حرف ها اگر هر کسی سرش به کار خودش باشد بهتر نیست دنیا چقدر جذاب می شود اگر هر کسی فقط ایرادهای خودش را بر طرف کند .......

مهدی || November 27, 2006 08:18 PM


ایا زهرا الان زنده است? ایا اون فردی که این کار را انجام داده دستگیر شده است
ادیتور: حال جسمانی خانم امیر ابراهیمی خوب است و خودکشی نکرده اند در مورد فرد مذکور شایعه ی دستگیری ایشان تایید نشده.

Anonymous || November 29, 2006 02:54 PM


حرفهای شما را تایید می کنم

در جواب دل شکسته || November 30, 2006 05:53 PM


محض اطلاعتون اعلام کنم که اخرین خبر رسیده در این زمینه این هست که تمام تمهیدات لازم برای فراری دادن اقا پسر کثیف فیلم و به اصطلاح نامزد یا دوست زهرا خانم ازایران فراهم شده وحتی فرودگاه هم در جریان این اقدام میباشد

النا || December 1, 2006 01:50 AM


مهم مهم مهم مهم !!! حتما بخوانید... مهم مهم مهم !!قابل توجه عزیزانی که در بالا نوشتن که هنوز شک دارن که شخص تو فیلم خود زهرا امیر ابراهیمی بوده یا نه ؟؟!؟؟ باید بگم که در صفحه حوادث روزنامه فراگیر و بزرگ خراسان... خبر دستگیری بازیگر مرد این فیلم سکسی و مستهجن نوشته شده بود !! و همچنین در بازجویی های به عمل آمده این فرد اعتراف کرده : که از سه سال قبل با زهرا امیر ابراهیمی ارتباط داشته و همدیگر را می شناختن و البته گفته که ما صیغه هم بودیم ... در ضمن در تییتر آخر این خبر آمده بود که : این فرد دستیار کارگردان نیز بوده !!!

جلیل || December 1, 2006 03:07 PM


نظر ما اينست كه در مورد اين قضيه بايد مراجع ذي صلاح تحقيق و بررسي كار شناسي و دقيق نموده وسپس با توجه به پيامدهاي ان در جامعه تدابير لازم اتخاذ گرددوسپس نتيجه را به مردم اعلام نمايند

قاسم و علي || December 1, 2006 09:02 PM


سلام. یک لحظه فکر کنید جای زهرا خودتون بودین فقط یک لحظه؟

سکوت || December 1, 2006 09:07 PM


بهتر ما مردم کمی تمدن داشته باشیم

مجید-تهران || December 1, 2006 10:24 PM


سلام هرجي بوده گذشته بي خيال شيد

Anonymous || December 2, 2006 10:47 PM


با سلام بسیار جای تعجب دارد که مردم هوشیار ما چنین مسئله ای که موجب تخریب یک چهره سینمائی شده را اینچنین دنبال کرده ودفاعیه هائی نوشته وفرستا ده اند وآن را فجیع خوا نده اند ولی از مقابل جنایاتی که بصورت روز مره در حال وقوع است بی تفاوت وبه سادگی می گذرند که یکی از این فجایع قتل عام روز 16 مهر در همین شهر تهران در منزل یک روحانی مظلوم ومدافع دین بنام آیت الله سید محمد حسین کاظمینی برو جردی میباشد که اگر دست ایشان را در ابلاغ دین سنتی وفطری باز می گذاشتند نه الان ونه هیچ وقت دیگری اینچنین با شخصیت مردم بازی نمی شد ولی به جای اینکه راه را برای ایشان جهت ارشاد وانذار مردم از طریق انعقاد مجالس دعا وتوسل وقرآن درمانی باز بگذارند به منزل این آیت الله مظلوم حمله کردند وجنایتی بس فجیع بار آوردند که دل هر انسان منصف وآزاده وعدالتخواهی را در میهن عزیز بدرد آورد ند ولی این بار مردم ما هوشیار نبودند وبی تفاوت از این جنایت گذشتند وهتک حرمت به آیت الله سید محمد حسین کاظمینی بروجردی وپیروان وی ومردم عمومی که آنجا بودند را ندیدند ویا شاید هم چشمان خود را بسته بودند که نبینند و آن هم بخاطر فراری بودن مردم از دین حقیقی است ...ای ملت عزیز شما از یک بازیگر سینما دفاع میکنید(سینما یعنی 30نمای دروغ ویا مجازی از اتفاقات مادی ) ولی از این سید عزیز که کارگردان 30نمای حقیقی زندگی ودین ومشکلات روز مره ما بود واز طرفی راه حل آنها را نیز بصورت یک پرده شفاف با استفاده از قرآن درمانی به ما نشان می داد دفاع نکردیم وگذاشتیم که همان مسببان پخش چنین فیلمهای تخریب شخصیت این آقا را نیز در یک فیلم واقعی در قالب یک جنایت هولناک با نیروی امنیتی که قرار است حافظ منافع وامنیت ما وشما باشد به خاک وخون کشیدند وبراحتی تخریب شخصیت کنند .ولی دیر نشده شما هائی که از این خانم اینچنین دفاع میکنید بیائید که همه با هم در دفاع از آیت الله آقا سید محمد حسین کاظمینی بروجردی اقدام کنیم تا دگر کسی جرات تعرض به حریم خصوصی ما وشما را نداشته باشد چه در زمینه مادی و چه معنوی پس یک یا علی بگوئید واز تنها مدافع دین حقیقی وسنتی بدون ظلم وستم وجور وفسادوتجاوز وهتک حرمت وتخریب شخصیت و...دفاع کنیم . با تشکر

محمود || December 3, 2006 02:11 AM


سرنوشت زهراامیرابراهیمی چه شد اگر میشود به من ایمیل کنید
با تشکر!!!!!!!!!
آیا حقیقت دارد!!!!!!

زهرا || December 3, 2006 08:39 AM


نظر من فقط ... است ...!!!

آرش || December 4, 2006 11:06 AM


به نظرم مقصرین اصلی این اعما ل زشت متولیا ن فرهنگی هستند که چرا بعد از 30 سا ل کاری برای نسل جوان نکر دند که اینچنین افراد جامعه را در التهابات عقده ها ی جنسی نگه داشته اند

رضا-مشهد || December 5, 2006 09:41 AM


زهره را بيشتر بگو

Anonymous || December 6, 2006 03:08 PM


زهرا جان دوستت داریم و حمایتت میکنیم انسانیت با توست.

نوازنده || December 7, 2006 02:47 PM


حقيقت يا دروغ هر چي هست بايد بگم در همين آمريكا كه آلان انقده آزاديه ، يه زماني جامعه اينگريد برگمن بازيگر زيبا و معروف رو به خاطر سكس با روسوليني كارگردان معروف ايتاليائي ترد كرد و اونم در سن پائين از غصه اشتباه يا مترود شدنش مرد ، ولي حالا ديگه اينطور نيست ، و ما چون از لحاظ فرهنگي در حال حاضر با 50 سال پيش و شايدم بيشتر آمريكا برابريم اين قضيه برامون سنگينه بالاخره يكي بايد قربوني ميشد يه زماني ميشه كه اين موضوعات خيلي طبيعي و عادي خواهد شد ، البته اونوقت از مابهترون يه راهه ديگه براي سرگرم كردن مردم و پرت كردن حواسشون از مسائل مهمتر!!!! پيدا ميكنن!

سيامک || December 8, 2006 12:18 AM


به نظر من شمااشتباه می کنید که میگویید باید سکوت کرد خانم زهرا امیرابراهیمی الگویی بود برا جوانان یعنی همه بازیگران الگویی برا جامعه هستندپس اگر این موضوع مسکوت گذاشته شود خیلی ها به خودشون خیلی اجازه ها میدهند ادمهای سواستفاده گر بهانه به دست می اورند من خواهان اشد مجازات برای این خانم هستم

حوریه نیکونام طوسی || December 8, 2006 02:46 PM


زهره وامسال اوکه البته اکثرشمادختران مثل اوهستید همه شماهابایدسنگسارشوید >شماهابه نام مسلمان بدترین فسادهاراانجام میدهید حتی بدترازاروپایها خاک برسرشماآبروی ایران وهرچی ایرانیه بردید خاک برسرمسولین که هیچ کاری نمی کنند

Anonymous || December 10, 2006 01:26 AM


زهره وامسال او که بیشترشمادختران مثل زهره هستید بایدسنگسارشویدحرف اول وآخر
ادیتور:
چند نظر اخیر از این دست با یک آی پی داده شده است.
آی پی یوزر :217.219.89.254

Anonymous || December 10, 2006 01:45 AM


باسلام : چرابایک هنرمنداینطور برخورد نامنصفانه میشه اخه اون هم احساس داره ولی طرف مقابل خیلی نامردی کرد ترا بخدا نگذارید این خبرهای بدوزشت از اینترنت پخش بشه

غلامرضا-بهشهر || December 10, 2006 02:57 AM


آقا جون زهره یه اشتباهی کرد باید مجازات بشه این یه حق طبیعیه در ضمن بهتون تبریک می گم آمریکا حسابهای گلدو بسته از فردا باید بریم میز گاز بزنیم.

hamid || December 10, 2006 01:32 PM


خودمونیم زهره عجب چیزی بود

سعید || December 10, 2006 04:43 PM


از خانوم ابراهیمی این کارها بعید بود

MOHSEN || December 13, 2006 03:04 PM


زهرا خانم من از طرف تمامی افراد هم مرام خودم از شما هنر پيشه لايق عذر میخواهم و اين واقعه را يکی ديگر از بازيهای معمول روزگار میدونم

صالح || December 13, 2006 11:37 PM


سلام دوستان .بخدا مردم ظرفیت ندارن . ظرفیتشون خیلی پائینه . سکس یه چیز عادیه که هر فردی محتاج به اونه . هر شخصی ممکنه سکس بازی کنه مثل تمام بازیگرهای خارجی . نبایستی ما کمبود خودمون رو اینجوری نشون بدیم . و اون بدبخت رو به خاطر اونکارش اینجوری بدبین کنیم .

iranian dubai || December 14, 2006 09:10 AM


امروز بیست و چهارم آذر ماه است. شاید باورتون نشه ولی من تازه این خبر رو فهمیدم، متاسف شدم؛ نه در دانشگاه،نه در محل کارم،نه حتی در تاکسی و ... حتمااین خبر نمود آنچنانی نداشته که توجه من را جلب نکرده، چون هیچ وقت عادت نکردم وقتم رو صرف کارها و حرف های صدتا یک غاز بکنم.
سوالی که اینجا مطرح میشه اینه که: اگر تعداد مکثرات اعلام شده از این حلقه فیلم از سوی شما درست اعلام شده باشه_دهها و شاید صدها هزار_
و قبول داشته باشیم که معلول وجود علت رو هم تایید میکنه چه کسی باید به دنبال این عده کثیر از بیماران روانی باشه که راست راست دارن تو خیابان راه میرن و به ناموس ما به چشم هیز نگاه می کنند؟

علی || December 15, 2006 01:07 AM


با این که وبلاگ شما رو برای بار اول دیدم دقیقا با نظر شما موافقم این یک خبری بود که می تونست خیلی خوب در ایران پخش بشه و شد چون اصولا توی چند ساله سکس در ایران تبدیل به یک مساله بزرگ شده که اون هم مثل غذا خوردن و ... یک نیاز و نباید عقده باشه
حالا این خانم فیلمی ازشون پخش شده یا خود زهرا امیر ابراهیمی یا خواهر دوقولش و یا هر کس دیگه ما باید کلاه بزرگی که 27 سال روس سرمون داره فرو میره رو محکم بگیریم تا کلاه خودمون رو باد نبره
این مساله که فیلم توسط خود ایشون پخش شده به نظر من قابل بررسی هست چون ایشون میدونستن چه مشکلاتی براشون پیدا میشه و توی قسمتی از فیلم دوربین در دست خود خانم هست

saeid karbaschian || December 16, 2006 04:00 PM


این هم نتیجه سختگیری است .
خدا عاقبت همه را به خیر کنه

فریده-زاهدان || December 16, 2006 11:31 PM


اینقدر که فیلم زهره فروش داشت.فیلم نرگس نداشت!

s.no_name || December 19, 2006 12:51 AM


چرا گیر دادید به زهره این همه بازیگر ...
راستی میدونید رمز موفقیت زهره تو زندگیش چیه؟
0548115456473668779632110

s.no_name || December 19, 2006 12:52 AM


جوابمو ندادی.اگه زهرا خواهرت بود بازم نظرت در مورد مجازات مجرم همین بود؟

Anonymous || December 19, 2006 06:11 PM


فقط متاسفم

Anonymous || December 23, 2006 12:54 AM


بسیار غم انگیز وناراحت کننده است که همچین اشتباهی از بازیگر کمک کن که الگوی خیلی هابود سر زذه

مریم || December 23, 2006 08:47 PM


ای بابا...

Anonymous || December 23, 2006 11:50 PM


نظری ندارم

Anonymous || December 24, 2006 03:17 AM


من تا جایی که می دونم این فیلم لو رفته. ما که از جریان خبر نداریم که چی شده پس نظر ندیم هم بهتره.

setare || December 25, 2006 01:25 AM


من مطمئنم که خودش بوده اگر شک دارید فیلم رو براتون بفرستم

Anonymous || December 25, 2006 01:28 PM


به نظر من پسره که با زهره سکس کرده فکر کنم یه 60 سالی جوان شد. فقط یه چیزی رو خداییش میگم دور از شوخی (ما ایرانیها جنبه نداریم )

reza || December 28, 2006 10:58 PM


باعرض سلام.
لعنت بر کسانی که قصد بازی با ابروی خانم امیر ابراهیمی را دارند.من وهمسرم این فیلم را دروغ محض میپنداریم.

هستی-شیراز || January 3, 2007 12:05 AM


به نظر من زهره بایداین موضوع را فراموش کند وبه زندگی خود ادامه دهد

سینا || January 10, 2007 05:44 PM


با سلام
جناب آقای محسنی نقد جالبی بود دید گاه دوستان هم بسیار جالبتر ولی بنظر من این بقول دوستان جزا یا هرچیز دیگه برای هیچ گناهی جایز نیست . امیدوارم در راه که انتخاب کردید موفق باشید بدرود

amirkia || January 12, 2007 04:13 AM


خدا عاقبت مارا به خير کند

Anonymous || January 17, 2007 05:05 PM


زهره جان نمی دانم که تا چه حد ارباب ما را مشناسید اما او را تمام دوست دارانش وحتی کسی که او را فقط دیده اند می دانند که او هم مثل پدرش علی(ع)مظلوم است .مظلومیتش تا حدی است که در تاریخ17/10/85.شبانه قبر پدرش را شکافته و پیکرش را به جایی نا معلموم انتقال داده اند .از همه برای آزادیش التماس دعا داریم.

عزیز گم کرده ام || January 23, 2007 11:58 AM


بسم الله الرحمن الرحیم
اخیراً فیلمی تحت عنوان (ندامت وپشیمانی روحانی بیسواد) توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در بعضی ازشهرستا نها از جمله مشهد پخش شده ، که اعترافات حضرت آیت الله العظمی آقا سید محمد حسین کاظمینی بروجردی برعلیه خود ویارنش را به تصویر میکشد. این فیلم سخنان اسیرومظلوم دربندی است که به درخواست دادگاه ویژه روحانیت ،زیر بار فشار و شکنجه بسیار زیاد ،مأموران بند 209زندان اوین(بند مخصوص وزارت اطلاعات)،ضبط شده است وایشان را آنقدر مورد ضرب و شتم وآزار و اذیت و تهدید و شکنجه های مختلف روحی و جسمی قرار داده اند تا تن به خواسته های غیر انسانی رژیم دهد و بر علیه خود و یارانش روبروی دوربین اجباری بند مخوف وزارت اطلاعات صحبت نماید.
جمهوری اسلامی که خود را مدافع حقوق بشرمیداند وفریاد جمهوریت واسلامیت را درسراسردنیا میزند و مدعی حکومت دموکراسی و آزادی و دینداری زیر پرچم اسلام است به استناد کدامین بند از قوانین دموکراسی ویا دین اسلام ،با حمایت نیروی انتظامی که خود را حافظ جان و مال و ناموس مردم میداند در
سحر نیمه ماه مبارک رمضان ،دست به حمله ای ناجوانمردانه،به بیت ایشان میزند وسیّد مستند مظلومی را که فریاد جدائی دین از سیاست را میزده ،به همراه پیروانش به بند اسارت می کشد وبا انواع شکنجه های مختلف و زندانی کردن در سلول انفرادی (بیش از 90 روز)ایشان را وادار به حرف زدن برعلیه خویش و یارانش می نماید . ای انسانها آزاده و ای وجدانهای بیدار، اعتراف گرفتن با شکنجه و وادار کردن متهم به تن دادن به خواسته های سیستم حاکم ،تحت فشارها ی جسمی و روحی وحشتناک ، در کدام قانون دموکراسی و آزادگی بیان شده است ، در کجای سنت پیامبر اسلام که هر کس اعتقادش را بیان کرد بایستی او را به سلول انفرادی برد وصدایش را خفه کرد وبا تهدید به جان ومال وناموسش،ازاوبه نفع نظام حاکم ، سودبرد. تمام کسانی که فریاد مظلومیت این سیّد مظلوم و مسجون را میشنوند. بدانند که جرمش چون جدّ ش امام حسین ، این بوده که فرمود :اگر دین ندارید آزاده باشید و مردانه به پای اعتقادتش ایستاد وبه همراه یارانش
فریاد آزادی وآزادگی سر داد . از تمام گروها و احزاب ، یاران و اقشارمختلف مردم آزاده و ستمدیده در داخل و خارج کشور ، خواستار کمک در موردآزادی حضرت آیت الله العظمی آقا سیّد محمد حسین کاظمینی بروجردی اززندان اوین هستیم.
اصحاب ، یاران ،پیروان وارادتمندان روحانی ظلم ستیز و معتقد به جدائی دین از سیاست حضرت آیت الله آقا سیّد محمد حسین کاظمینی بروجردی

مهدی || January 25, 2007 03:08 AM


نامردی بود

ازنا || January 25, 2007 05:29 AM


بانام خدا
این داغ ترین(والبته خفن ترین!)خبری بودکه تاکنون درزندگی ام شنیده ام.
ازهمون روزهای اول متوجه ماجراشدم.
اولش باورم نمی شدولی از همون وقتءوقتی فیلم روی گوشی دوستم رادیدم کم کم باورکردم.
خیلی سخت بودءخیلی.دلم برای زهره سوخت.حتی اونشب براش اشک ریختم...
هنوزم که توی بهمن هستیمءبرام مهمهءزیادتوی ذهنم می یادءروی دکه دنبال تیترزهره میگردم وتوی اینترنت سرچ میکنمءزهره!

عادل || January 28, 2007 04:01 PM


سلام به نظر من اين موضوع ربطي به هيچكس نداره چونكه موضوع كاملا شخصيه تو اين روزگار خيلي ها همچين كارهايي ميكنن پس چرا به اونا گير نميدن حالا چون فلاني بازيگره بايد همه به نقد كارش بشينن؟خانم امير ابراهيمي به نظر من شما هيچ كار غير انساني نكردين شايد غير شرعي باشه ولي غير انساني نه غير شرعي بودنش هم به اعتقادات شما بستگي داره

ستاره سرخ _اهواز || January 31, 2007 11:24 AM


با سلام و به نام خدا
به نظر من این زن با یک برنامه ی خاصی این کار را انجام داده است.مثلا منحرف کردن ذهن ما مردم بود.مگه وی
نمی دونست دارن ازش فیلم میگیرن او از این کارش منظوری داشته.که یعنی فساد دارد خودش را نشان میدهد

Anonymous || February 3, 2007 12:24 AM


من مطمئنم كه ااون خانم اميرابراهيمي نيست واين فقط يه بازي بوده براي خراب كردن شخصيت اين هنرمند عزيز كشورمون.اميدوارم هر چه زودتر چهره كثيف اون زن كه خودشو جاي زهر جازده معلوم بشه .واي به حال ما مردم .چطوري ميخواهيم از اين هنرمند دلجوئي كنيم ?

حسين || February 12, 2007 01:31 PM


من می خواهم به زهرا خانوم بگم که به آینده امیدوار باش و نفسی عمیق دوباره را بکش و از صفر شروع کن. خدانگهدار.

هادی || February 16, 2007 07:45 PM


اتفاقا برخلاف بعض از نظرها. تحليل خوبي داشتيد. اين موضوع گوشزدي مي شود براي تمام دختران به خصوص دخترهاي ساده كه به همه كس اعتماد نكنند و اين را بدانند كه مسلمان هستند و هر چه به طرف اين موضوعات با توجه به شرايط كشورمان پيش روند بازنده اصلي خودشان هستند.
بازيگران ديگر كشورمان به خصوص خانم هاي مجرد هم بايد از اين موضوع عبرت بگيرند. وسازمان قضايي كشور هم بايد يك فرصت ديگر به اين بازیگر محترم در عرصه هنر بدهند . چون دين اسلام دين گذشت وبزرگواري است.

علي || March 14, 2007 06:55 PM


بابا زهره مال خودش بوده دوست داشته رابطه جنسی داشته باشد به من تو چه

خبات || March 26, 2007 06:12 PM


سلام
به نظر من اين فيلم واقعيت داره اما ان كسي كه اين فيلم رو پخش كرده خيلي بي جنبه بوده حالا هر كي كه بوده

راضيه || April 7, 2007 02:34 PM


سلام خدمت دوستان
اول بايد بگم كه در مورد زهره
به نظر شما يه بازيگر نميفهمه دارن از اون زاويه تابلو ازش فيلم ميگيرن و در اينصورت كي به كي اونقدر اعتماد داره كه در اون وضعيت اجازه فيلم برداري بده
دوم اينكه اون چيزي كه من ديدم كه تا وسطشم نكشيد اونقدر كيفيتش پايين بود كه من كه يه نيمه حرفه ايم هم ميتونستم روش ميكس كنم
سوم اينكه سنگسار واسه ... نه واسه كسي كه با زوجش رابطه داره
چهارم اينكه دوستاني كه دارن از اين سايت سواستفاده سياسي مي كنن بايد بگم كه با اينكارشون طرفتاراي احمق جمع مي كنن كه همشون با 2 ساعت صحبت نظرشون عوض ميشه و خواهشن به دليل بازديد زياد از اينجا به درك بازديد كنندگان توهين نكنيد

محسن || April 20, 2007 05:05 PM


به نظر من بررسی پیرامون این واقعه تلخ احتیاج به حضور زهرا داره ما نباید سنگدلانه در مورد این موضوع قضاوت کنیم

مینا || April 22, 2007 05:38 PM


من برای کسانی که این شایعات را باور می کنند متاسفم و امیدوارم خانم زهرا ابراهیمی را در اوج سینما و تلویزیون ببینیم

Anonymous || April 25, 2007 07:15 PM


بابا دمت گرم عجب سایتی داری very very good

Anonymous || May 11, 2007 09:33 PM


ای ایرانی ارزش خواهر مسلمانت را به بهایی اندک مفروش

دوستار زهره || May 29, 2007 03:37 PM


چرا رسانهای ما اینقدر این خبر را بزرگ می کنند وزندگی خصوصی
امیر ابراهیمی فاش میکنند
اخه زندگی هر فردی به خودش مربوط است

بهزاد || June 4, 2007 10:25 AM


فقط وفقط میتونم بگم که از رو سیاهی در قیامت بترسید روزی که همه ما گرفتار شدید ترین عذابها به خاطر این کار هامون میشیم ومطمئنا 80 درصد شما نیز لایق سنگسار هستید و این را بدانید که اون زن کثیف زهرا امیر ابراهیمی نبوده و بیخودی خودتان را در این چند روز دنیا اسیر این گونه علافی ها نکنید وای به حال همه ما ها در روز موعود

Anonymous || June 9, 2007 12:55 AM


من دوست دارم از زهره در حال فيلم يک تصوير داشته باشم

sara-تهران || July 7, 2007 05:24 PM


به هر حال راست ودروغ اين فيلم وقضاوت در مورد آن از دست من وشما كه هيچ كاره اي نيستيم
خارج است پس بهتر نيست چشمهايمان را ببنديم و آنرا نديد بگيريم ؟

Anonymous || August 12, 2007 04:31 PM


نه.مردم بیمار نیستند.بلکه باید قبول کرد این خانم (اگر خود او بود) انسانی فوق العاده ناراحت از نظر روانی بود.چرا؟خوب شاید بگوییم انسان بود و خطا کرد اما این توجیه کننده فیلم گرفتن از این عمل قبیه نبود.شما می گویید مردم بیمار بودند پس چرا نمی گویی زهرا خانم بیمار بود که از کارش فیلم گرفت .شاید بخاطر اینکه دوست داشت.

ادیتور:
فکر نمی کنم انی عمل قبیه باشد!! فیلم گرفتن هم یک تصمیم شخصی است.

محمد || August 14, 2007 09:13 PM


گناه نشوريد0

مريم || August 21, 2007 03:01 PM


motasefame vase mardomi ke daeei farhang ro yadak mikeshand

ariyan || October 12, 2007 09:45 AM


فیلم زهره رو می خام. دمت گرم

افشین || November 13, 2007 01:04 PM


همچين ادمهاي زشت كه با ابروي يكي بازي ميكنند بايد با اره تكه تكه كرد تا براي اونهاي كه تو سرشان از اين فكرها دارن ديگه از فكرشون پشيمان شوندبعدن يه دختر و پسري كه با هك اشنا ميشن كمي به ابروي خود و خانوادهشان كمي فكر كنند در مورد خانومه زهره هم بايد بگم كه متاسفم اين قضيه را از سرت بيرون كن و براي اينده خودت از همين فردا گام به جلو بردار زندگي شكست و پيروزي زياد داره شكسته كه ادم را به طرفه پيروزي سوق ميده اگه ادم بعد نباشه خوبها به درد نمخورن با تشكر داش عزيز

داش عزيز || December 8, 2007 12:08 AM


منم فیلمش رودیدم حال نکردم
حالا چی به سر زهرا اومده ؟
مناطلاع ندارم اگه میشه بگید

محسن || January 14, 2008 01:10 AM


عشقی که زهره به دوستش داشت یک عشق قلبی بود و قابل سرزنش نیست اون به عزیزترین کسش علاقه داشت و اینکارو کرد و از خود ارضایی کردن یکسری ادمای متعهد مجرد کارش بهتر بود
حداقل جرات ابراز ریسک ابراز احساساتش رو داشت هر جوون سالم هم سن و سال اون نیاز جنسی رو داره یک سری اون رو با غذاهایی مثل کافور و ابلیموی دانشگاه خنثی اش میکنند
یکسری هم با خود ارضایی
که خیلی بدتره !!!!!!!!!!!

علی-تهران || February 4, 2008 01:03 AM


شايد يك شايئه بوده خدا ميداند اصلن به شما چه؟

hamed || February 16, 2008 12:44 AM


به نظر من اصلا حقیقت نداره و یه شایعه هست. خانم امیر ابراهیمی از هنر پیشه های محبوب کشورمان هست و انقدر هم فهمیده هست که نخواد همچین کاری انجام بده. ما که هنوزم براشون احترام قاعل هستیم.

sadegh 16 az shiraz || April 16, 2008 02:52 PM


اگر یک تیکه از این ها گیر همون آقای يالای که زندانی است می امد الان توزندان نبود داشت با اون بازی می کرد کار سیاسی هم نمی کرد لذت دنیا زن و دندان بود بی زن و دندان جهان زندان بود کار سیاسی یعنی چاپیدن مردم و زور گفتن کار صیغه بازی یعنی تفریح که جلوی سیاست رو میگرد اگر این جماعت پیام فرست یک دون از این صیغه ای ها داشتن می امدند توی اینترنت اگر این جماعت پیام فرست تو سیاست بودن می امدند توی اینتر نت

موسی || April 17, 2008 07:48 AM


Post a comment


نظرات شما پیش از نمایش تایید خواهد شد
تا انجا که امکان دارد از نوشتن نظر خود بصورت فینگلیش خودداری نمایید